Et verdig minnesmerke for ofrene for hiv/aids – Vi ønsker det velkommen at Oslo får en arbeidsgruppe som sammen med berørte kan finne et sted hvor vi kan minnes og hvor vi kan samles, skriver Vegard Rødseth Tokheim (H) og Eili Vigestad Berge (V).