Trans
Ruter: – Vi har bare fått positive tilbakemeldinger
Håpet er at folk får øynene litt mer opp for hverandre når de er på farten, forteller Ruter om kampanjen.
Fra Matilde - til Matias.
Foto: Line Stensland Haglund
– Å inkludere transperson var ikke noe vi vurderte annerledes enn de andre personene i kampanjen, men vi så jo at denne historien var ekstra sterk og personlig, sier Yvonne Waage, fagleder markedskommunikasjon i Ruter.
Reiser du med kollektivtransport i Oslo og Akershus, har du nok i løpet av de siste månedene lagt merke til deres egenreklame, som nå er klistret på busser, t-baner og holdeplasser.
Plakatene forteller om vanlige folks små og store reiser i livet.
– Kampanjen har gått i flere runder med rundt 30 personer som deler glimt fra livsreisen sin, sier Waage til Blikk.
Digital
12 måneder
799,-
KJØP
Digital + Magasin 12 måneder
898,-
KJØP