Trans

Ruter: – Vi har bare fått positive tilbakemeldinger

Håpet er at folk får øynene litt mer opp for hverandre når de er på farten, forteller Ruter om kampanjen. 

Fra Matilde - til Matias.
Publisert Sist oppdatert

– Å inkludere transperson var ikke noe vi vurderte annerledes enn de andre personene i kampanjen, men vi så jo at denne historien var ekstra sterk og personlig, sier Yvonne Waage, fagleder markedskommunikasjon i Ruter.

Reiser du med kollektivtransport i Oslo og Akershus, har du nok i løpet av de siste månedene lagt merke til deres egenreklame, som nå er klistret på busser, t-baner og holdeplasser. 

Plakatene forteller om vanlige folks små og store reiser i livet. 

– Kampanjen har gått i flere runder med rundt 30 personer som deler glimt fra livsreisen sin, sier Waage til Blikk. 

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digital
1 måned

1,-

KJØP

Digital
12 måneder

799,-

KJØP

Digital + Magasin 12 måneder

898,-

KJØP

Powered by Labrador CMS