Pride
Pride-kampanje nominert til internasjonale priser
DNBs kampanje «Kom som du er» under Oslo Pride ifjor, er nominert i prisutdelingene Heavent og Sabre.

Prisutdelingene finner sted i Cannes og London, og DNB er nominert i kategorien «Experiential – Sponsorship» i Sabre, og «Brand Experience and multichannel» i Heavent. I tillegg venter de på svar om de er vinneren i Sabres egen lhbtq+-kategori, melder bransjenettstedet Kampanje.
Kampanjen DNB er nominert for, «Kom som du er», ble laget i forbindelse med Oslo Pride-paraden i fjor. Det var den første Pride-paraden på flere år etter å ha vært avlyst på grunn av pandemi og terror.
– Det at så mange ønsket å gå sammen med oss i Pride-paraden under budskapet «Kom som du er», er en kjærlighetserklæring på alle måter. Vi er svært engasjert i arbeidet vi har gjort og fortsatt gjør med mangfold, sier Aina Lemoen Lunde, markedsdirektør i DNB til Kampanje.
Resultatet av kampanjen var tusenvis av deltakere som besøkte DNBs stand i Pride Park, samt hundrevis av påmeldte på DNB sin egen Pride-frokost, som også gikk med DNBs flåte i paraden.